Saturday, February 5, 2011

Manhattani toorjuustukook

Viimasel ajal olen jälle uute retsepti otsingute teel, ja peab ütlema, et siiani olen suhteliselt hästi oma valikuid teinud. Suurem osa proovitust läheb kindlasti kordamisele, nii ka see tõeliselt mõnus kook, lausa sulas teine suus.
Nami-Nami kommentaarides kiideti seda kooki taevani ja no ma ei saanud ju jätta proovimata. Põhjust oli ka ja nii ta teoks saigi. Ma ei kahetse mitte millimeetritki.
Algne retsept siit .
Mina muidugi mugandasin vastavalt sellele, mida kapis leidus.

Põhi:
16 Marie küpsist
2 spl suhkrut
50 g sulatatud võid
1 kuhjaga spl kakaod

Täidis:
400 g Philadelphia toorjuustu
75 g suhkrut
2 muna
1 tl vaniljesuhkrut

Kate:
250 g hapukoort
2 spl suhkrut
1 tl vaniljesuhkrut

Kaunistuseks hapukaid marju

Segasin purustatud küpsised suhkru, kakao ja sulatatud võiga. Surusin lahtikäiva koogivormi põhjale ja panin täidise tegemise ajaks külmkappi.
Vahustasin täidiseained ja valasin põhjale. Küpsetasin 180-kraadises ahjus 25 minutit. Lasin 20 minutit jahtuda.
Vahepeal segasin hapukoore suhkrutega ja valasin ettevaatlikult põhjale, siis küpsetasin 230-kraadises ahjus 5 minutit. Lasin jahtuda ja tõstsin külmkappi järgmist päeva ootama.
Serveerimiseks kasutasin must- ja punasõstraid.
Kasutasin 24 cm läbimõõduga lahtikäivat koogivormi ja pean tõdema, et järgmine kord suurendaks koguseid, et kook paksem tuleks ja amps suurem oleks:)

No comments:

Post a Comment