Thursday, July 7, 2011

Mini-Pavlova maasikatega

Ma tean, et ma juba kordan ennast aga ma tegin neid jälle. Eilsest moussest järgi jäänud munavalgetest. Ma tahtsin neid alles homme süüa aga ma ei suutnud kiusatusele vastu panna, eriti kui vaatad telekast samal ajal kokasaadet ja näed seal igasugu hõrgutisi.
Ma ei saa öelda, et ma sõin, pigem ma kugistasin selle Pavlova ühe hingetõmbega. Besee oli õnnestunud ideaalselt, pealt krõbe, seest veniv nagu iiris. Ja veel üks hea leid - Karumsi toorjuust. Tavaliselt kui olen midagi head avastanud, pole ma väga aldis seda uue vastu proovima või välja vahetama. Seekord minu valik sobis. Lasin toorjuustul paar tundi toatemperatuuril lihtsalt olla ja määrisin noaga beseele. Ta oli mõnusalt kohev vahustamatagi. Olen kindel, et kasutan seda edaspidigi, kuigi mitte alati.
Peale maasikad ja nii ta otsa saigi....


Homme jälle :)

No comments:

Post a Comment