Saturday, July 2, 2011

Maa ja ilm


Mõelda, milline ajastus! Just täpselt XI noorte laulu- ja tantsupeo "Maa ja ilm" avalöögiks avas oma õie minu esimene rukkilill! Nii südantliigutav...
Aga siin siis pidu ise, rohkem pildis siiski:


Otsisime lapsega Hr Ernesaksa, polegi, lõpuks leidsime. Päris tugev teine, et jõuab niipalju noori turjal kanda :)


Koorid kogunevad...


...väiksed tantsijad ka...


...tuli liigub esialgu küll vales suunas...


...kuid siis...


...kaheksa rõdu, tsipake veel ronimist ja nii see tuli laulda-tantsida saabki.







Tõeliselt meeliülendav hetk.


"Minu päralt on terve ilm,
minu oma on üksainus maa.
Siin on kõike maa ja ilm -
sellest rohkem ju olla ei saa!

Minu päralt on terve ilm,
minu oma on üksainus maa!
Mul on aega maa ja ilm
seda tunda ja tajuda...."

Sõnad Viiu Härm, muusika Olav Ehala
Lõpuni saate kuulata laulupeol.


Eilse õhtu lõpetuseks jalutuskäik kodu poole, mille saatjaks imeline päikeseloojang.


No comments:

Post a Comment