Saturday, December 11, 2010

Imemaitsev küülik

Eile poes lihaleti ees seistes hakkasid mulle silma küülikud. Tunnistan ausalt, et ise pole ma neid varem teinud, küll aga söönud. Isu millegi teistsuguse järele oli aga nii suur, et ma ei saanud kiusatusele vastu panna ja jõuluni oodata. Ostsin selle küüliku tänaseks. Retsepti otsisin siit ja sealt, teades, et mul täna väga kaua aega pole, otsustasin selle retsepti kasuks, väikeste mugandustega muidugi:

küülik
jahu
500 ml vett
ühe sidruni mahl
salveid
porgandeid
3 küüslauguküünt
soola
pipart
kaneelikoor

Tükeldasin küüliku, keerutasin jahus ja pruunistasin kiirelt pannil. Samal ajal keetsin vee koos sidrunimahlaga. Maitsestasin küüliku soola ja pipraga, lõikusin porgandid paksudeks viiludeks. Panin kõik ahjupotti, lisasin küüslaugu, kaneeli, salvei ja valasin keeduvee ka peale. Küpsetasin 175-kraadises ahjus 1,5 tundi. Lisandiks tegin spagette, salatina marineeritud kõrvits ja minu üllatuseks ülimaitsvaks osutunud marineeritud õunaviilud.



Küülik osutus nii imemaitsvaks, et mul pole enam kahtlustki, mida tänavu jõululauale panna.

No comments:

Post a Comment