Sunday, August 15, 2010

Kloostripäev ja "Parima koduleiva küpsetaja tiitel"

Täna toimus Pirita kloostris meie jaoks juba ei tea mitmes Kloostripäev. Sel aastal langes see kokku rukkamaarjapäevaga. Sellega seoses olid igati oodatud koduleivapakkujad nii müüjatena kui ka osalejatena võistluses "Parim koduleiva küpsetaja". Müügist ma ise osa võtta ei saanud, küll aga otsustasin osaleda võistlusel. Selleks puhuks küpsetasin neli erinevat leiba:
lihtne rukkileib
seemne-pähklileib
liha-juustuleib
seeneleib

Meie pere ja paljude teistegi lemmikuks on juba ammusest ajast seemne-pähklileib.
Pikemat aega oli plaanis katsetada seeneleiba, nüüd tundus õige aeg olevat.
Leiva sisse läksid praetud kukeseened ja sibul. Ja no väga maitsev leib sai. Kindlasti teen seda ka edaspidi vahelduseks seemneleivale.

Võistlusest. Mis seal ikka palju rääkida. Võitjaks osutusin MINA!?!!! Täpsemalt minu seemne-pähklileib!
Nii, et palju õnne mulle!
Nii hea tunne on, et ka teised minu leivast rõõmu tunnevad ja seda kõrgelt hindavad!
Ilus päev täna, mis päädib teatriga Viimsis, edasi..... mine tea, mis kõik veel....:-))

No comments:

Post a Comment